Van nieuwe huisstijl naar VWC magazine
Al in 2017 hadden wij het gevoel dat onze huisstijl niet meer bij ons paste. Het moest anders… simpeler, duidelijker. Anderzijds wilden wij onze herkenbaarheid behouden. Dicht bij onszelf blijven. Maar…. hoe doe je dat?
Daarvoor hebben wij een partner gevonden die met ons dit traject is aangegaan. Bijna een jaar later –ondertussen 2018- is hieruit een nieuwe huisstijl en daarbij horende merkbelofte voortgekomen. Niet zomaar een leuk verhaal met een logo, maar een belofte vanuit ons werken. Wij zijn trots op het resultaat en elke VWC’er draagt het op zijn eigen manier uit.
Na de introductie van onze nieuwe huisstijl vonden wij dat ons ‘verhaal’ op papier moest komen. Dan niet één of andere flyer, maar een écht magazine! Een magazine vol verhalen van vroeger en nu. Verhalen van collega’s én van klanten. Want juist zij kunnen ons verhaal het beste vertellen!
Na maanden hard werken kwam hét VWC magazine van de pers. Dozen vol magazines waarvan je de inkt nog kunt ruiken. Elke dag worden ze aan een ieder persoonlijk overhandigd door één van onze specialisten. Het VWC verhaal wordt verspreid. Ik vind het persoonlijk ontzettend gaaf om al die mensen met ons magazine te zien!