Welke schoonmaakartikelen heeft ieder kantoor nodig?

Het is belangrijk dat u voldoende schoonmaakartikelen in uw bedrijf op voorraad heeft. Een ongelukje zit in een klein hoekje en dit moet opgelost kunnen worden met de juiste artikelen. Ook al huurt u een professioneel schoonmaakbedrijf in die uw kantoor schoonmaakt, het is belangrijk dat u ook zelf voor een voorraad schoonmaakartikelen zorgt.

Maar welke schoonmaakartikelen zijn belangrijk om op voorraad te hebben op kantoor?

Facilitaire schoonmaakartikelen voor op kantoor

Welke schoonmaakmiddelen u op uw kantoor in de voorraadkast moet hebben zijn onder andere de artikelen in onderstaande productgroepen:

  • Hygiënedispensers
  • Reinigingsartikelen
  • Sanitairreinigers
  • Allesreinigers
  • Keukenreinigers
  • Vloerreinigers

Zo vallen onder de hygiënedispensers artikelen als handdoekendispensers en zeepdispensers. Onder reinigingsartikelen moet u denken aan doeken als swiffers en vaatdoeken. Maar ook aan theedoeken, sponzen, glasdoeken en borstelwerk als bezems en afwasborstels. En wat denkt u van een toiletborstel?

Sanitairreinigers, allesreinigers,  en keukenreinigers spreken eigenlijk voor zich. De naam zegt het al. Toiletreinigers, ontkalkers en dergelijke zijn onmisbaar als schoonmaakmiddelen op kantoor. Ook vloerreinigers spreekt uiteraard voor zich. Let bij de aanschaf van dit schoonmaakmiddel wel op het soort vloerreiniger dat u koopt. Het kan zijn dat deze niet geschikt is voor elke vloer.

Bron: dekantoorvakhandel

VWC Group