In 5 stappen van ontwerp tot realisatie

Een kantoor inrichting moet perfect bij uw bedrijf passen. Om de juiste inrichting te bepalen, gaan wij samen met u in gesprek over uw bedrijfscultuur en zoeken samen een stijl die bij u past.

Van een klassieke tot een moderne inrichting, u bepaalt, wij leveren. Uw ideeën worden in een 3D tekening verwerkt, zodat u van tevoren al weet hoe uw kantoor eruit komt te zien

Samen met u zetten we ze: 5 stappen

STAP 1 – inventarisatie

Wat heb je nodig om jouw merk om te zetten in een fysieke belevenis?

Tijdens de inventarisatie stellen we veel vragen om uw wensen en behoeften in beeld te krijgen. Wat u belangrijk vindt, wat het doel is van de (her)inrichting, wat werkt en niet werkt.

Wat vooral centraal staat zijn uw medewerkers. U wilt hen een prettige en comfortabele werksfeer bieden. En daar gaan we voor.

STAP 2 – ontwerp

Onze studio gaan jouw antwoorden, wensen en behoeftes omzetten naar een realistisch 3D beeld.

In de ontwerpfase komen alle wensen en behoeften samen. We geven alle onderdelen een plek betreft ruimte, functie en beleving.

Alle ontwerpen worden in-house gemaakt. Hierdoor zijn we flexibel en kunnen we maatwerk leveren.

STAP 3 – offerte

Wat heb je nodig om jouw merk om te zetten in een fysieke belevenis?

Tijdens de inventarisatie stellen we veel vragen om uw wensen en behoeften in beeld te krijgen. Wat u belangrijk vindt, wat het doel is van de (her)inrichting, wat werkt en niet werkt.

Wat vooral centraal staat zijn uw medewerkers. U wilt hen een prettige en comfortabele werksfeer bieden. En daar gaan we voor.

STAP 4 – uitvoering

Onze studio gaat jouw antwoorden, wensen en behoeftes omzetten naar een realistisch 3D beeld.

In de ontwerpfase komen alle wensen en behoeften samen. We geven alle onderdelen een plek betreft ruimte, functie en beleving.

Alle ontwerpen worden in-house gemaakt. Hierdoor zijn we flexibel en kunnen we maatwerk leveren.

STAP 5 – afronding en nazorg

Wat heb je nodig om jouw merk om te zetten in een fysieke belevenis?

Tijdens de inventarisatie stellen we veel vragen om uw wensen en behoeften in beeld te krijgen. Wat u belangrijk vindt, wat het doel is van de (her)inrichting, wat werkt en niet werkt.

Wat vooral centraal staat zijn uw medewerkers. U wilt hen een prettige en comfortabele werksfeer bieden. En daar gaan we voor.

We beantwoorden alvast graag wat vragen voor u!

Voor welke projecten kan ik bij VWC Kantoor & Project terecht?

Wij zijn er voor MKB bedrijven, overheid en onderwijs waarin we met onze 5-stappen-werkwijze elke project aanpakken. Of het nu gaat om een kantine of een compleet gebouw, wij gaan graag voor u aan de slag. Ook richten wij…

  • Kantoren
  • Vergaderruimtes
  • Flexwerkruimtes
  • Entreeruimtes
  • Loungeruimtes
  • Showrooms
  • Werkplekken in fabrieken of laboratoria
  • Kantines

…in. Het kan ook zijn dat u zelf al een plan heeft gemaakt, of laten maken, en dat u alleen meubelen of vloeren nodig heeft. Het kan zelfs een thuiswerkplek zijn. Geen probleem, wij maken een offerte en na opdracht leveren we overal in Nederland.

Welke onderdelen in de inrichting kunnen jullie leveren?

Wanneer wij met uw project aan de slag gaan dan bepalen we samen met u welke onderdelen nodig zijn. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Wanden en plafonds
  • Elektra en klimaatsystemen
  • Schilder- en sauswerk
  • Vloer- en raambekleding
  • Meubelen en stoelen
  • Accessoires, decoratie en aankleding

Het kan zijn dat niet alle onderdelen nodig zijn of dat u bepaalde onderdelen zelf doet. Wat wij belangrijk vinden is dat we het samen met u afspreken zodat helder is wie wat doet.

Wanneer u daarvoor kiest creëren wij eerst een ontwerp waarin alle onderdelen terug komen zodat u beeld krijgt hoe het project in werkelijkheid kan worden. Bekijk 3D ontwerpen

Hoe lang is VWC Kantoor & Project actief?

Als écht familiebedrijf bestaan we al meer dan 30 jaar. We zijn opgericht in 1992 en 2 jaar daarna namen we een kantoorvakhandel over. Dat is uitgegroeid tot waar we vandaag staan: we leveren in de wijde regio kantoor- en facilitaire artikelen en leveren we projectinrichting aan MKB bedrijven, overheid en onderwijs. Lees meer op de over-ons-pagina.

Leveren jullie ook kantoorartikelen?

Zeker! Wij leveren een volledig kantoorartikelen-assortiment voor elke organisatie. Middels onze webshop kunt u eenvoudig uw kantoorartikelen bestellen. Maar ook in onze winkel in Kampen vindt u een breed assortiment. Lees meer op onze kantoorartikelen pagina.

Toe aan een vrijblijvend adviesgesprek?
Bel direct: 038-7920792

Sylvia – interieuradviseur