Bakkerij Fuite was een van de eerste klanten van VWC. “Onze ouddirecteur Harm Fuite senior kende Jan en Harm van Wendel goed. Zodra de PC zijn intrede deed in de bakkerij, kwam hij bij hen terecht. Zij waren destijds een van de weinigen die verstand hadden van computers”, vertelt Robert Luisman, ICT manager bij Bakkerij Fuite.
Inmiddels zijn er vele jaren verstreken, maar de bekende bakkerij is nog steeds klant bij VWC. “Toen we in 2014 van IJsselmuiden naar Apeldoorn verhuisden hebben we rondgekeken bij verschillende partijen dichter in de buurt, maar we kwamen toch weer bij VWC terecht. Zo door de jaren heen weet je wat je aan ze hebt. Dat is voor ons van groot belang.
We zijn een grote bakkerij met meer dan 60 medewerkers. Waar je ook komt, in de supermarkt, benzinestations, kantines of het vliegtuig: het brood van Fuite ligt overal. Dat betekent dat we een grote verantwoordelijkheid hebben richting onze afnemers en dat problemen op het gebied van ICT zo snel mogelijk moeten worden opgelost. Veel processen zijn tegenwoordig geautomatiseerd. We kunnen in noodgevallen wel een tijdje doorgaan met brood bakken, maar op een gegeven moment loopt alles daaromheen in het honderd. Dan wil je kunnen vertrouwen op een ICT-partner die de zaken snel voor je oplost.”
Toen we in 2014 van IJsselmuiden naar Apeldoorn verhuisden hebben we rondgekeken bij verschillende partijen dichter in de buurt, maar we kwamen toch weer bij VWC terecht.